Kun olin ensimmäisen luokan puolessa välissä suurin piirtein elämäni heitti pylly mäen. Asuimme äitini kanssa kaksin.

eräänä aamuna heräsin siihen että joku mies puhui äitin kanssa keittiössä, ensimmäinen ajatukseni oli että vaari on tullut ainut mies joka meillä kävi. Juoksin innolla keittiöö stop pöydän ääressä ei istunutkaan vaarii. Mies esitäytyi minulle ja äiti selitti että he ovat nyt pari . Olin iloinen sain vihdoinkin isän kun kaikilla mullakin on

Hänellä oli jo kaksi lasta  minua vanhempi tyttö ja minua nuorempi poika. Vielä tänä päivänä minulla on "iso sisko" joka on myös vanhimman lapseni kummi.

pian muutimme tämän herran kanssa saman katon alle ja tajusin että tästä tulee kamalaa. Sain yhtäkkiä todella todella tiukat säännyt ja todella ankarat seuraamukset. Koulusta kotiin 15minuutissa minuuttikin yli niin 1viikko arestia(aresti oli huoneeni josta en saanut poistua edes vessaan ilman lupaa). kotiin tulo aika 6 minuuttikin yli 1viikko arestii. älä pidä meteliä sisällä "siis leiki olkarissa" arestia ja ilman iltapalaa. Jne. Pihalla tapahtui jotain arestia. Paras mikä on jäänyt mieleen naapuri talosta soitettiin että teidän tyttö hyppii katolla. Tulin kotiin avasin oven niin hirvee huuto ja arestia yritin huutaan en ollut minä 2tuntia myöhemmin äiti tulee kotiin ja kysyy missä olen huudan että arestissa äiti tulee huoneeseeni kysyy että mitä nyt taas vastasin että tuo väittää että olin katolla mutta en ollut en edes uskalla tuolille nousta. Äiti sanoo tiedän halaa ja lupaa puhua asiasta. Vastaus isä puolelta annoin jo arestin 2vk ei voi mitää. isä puolen ollessa välillä pitkään töissä äiti päästi minua salaa ulos mutta muistutti aina tulemaan ajoissa kotiin että ei jäädä kii taisin tästä jäädä parisen kertaa kiinni ja arestia lisää 

äitini oli tämän miehen kanssa noin 2 1/2 vuotta joita noin 2v vietin arestissa katsoen ikkunasta lapsia pihalla leikkimässä.

muistan vieläkin miten jätimme tämän miehen olimme äitini ja muorini kanssa torilla ja äitini antoi minulle lapun A4 missä oli noin 10 kysymystä ja kysymyksen perässä 5sydäntä väritä niin monta sydäntä kuin vastausesi kysymykseen . Kysymykset olivat suurin piirtein tähän tyyliin kuinka paljon tykkäät isä puolesta 1/2 sydäntä haluatko muuttaa pois 5sydäntä 

ja tämän tehtyäni äiti teki oman johto päätöksen minä menin tädilleni yöksi ja äiti muutti samana päivänä ja yön aikana muorilleni. Ja minä pääsin pois siittä "vankeudesta"