Äitini oli yh äiti kunnes täytin 7v 
tämä oli ehkä lapsuuteni parasta aikaa äitini teki kaikensa että meillä oli asiat hyvin mitä siittä että olin kesät ja joulut muorilla tai tädillä joka sydämmensä pohjasta inhosi minua (inhoaa vieläkin) äitini teki tämän ajan töitä että saimme mitä tarvitsin.olin se villi ja menevä lapsi aina mustelmilla kun ei vaan juostessa kerinnyt katsoa eteensä. olin ainut lapsi tuolloin ja kavereita oli jokunen mutta aina vain 1 ystävä kerrallaan. 

Kun olin noin 7v äitini löysi miehen itselleen olin iloinen aluksi sainhan isän nooh pian selvisi että me emme mahdu saman katon alle.noin 10v ikäisenä jätimme hänet mutta minä sain 3v kärsimyksestä jotain hyvääkin pikkuveljen ja niin sanotun iso siskon.

10v näin ekaa kertaa isäni.vois sitä järkytyksen määrää kun pienen tytön haave kuvat prissi uljaasta katoaa sekunnissa. Pia tämän ensi tapaamisen jälkeen äitini palasi isäni kanssa yhteen (pahin virhe ikinä mutta siittä lisää joskus) ja muutimme kauvas isäni tykö pois minun mailmasta kaupungin keskellä jonnekin metsää voitte kuvitella sitä huudon määrä minähän en muuta jonnekin metsää no muutin kumminkin. Kun olin noin 12v ja veljeni 2v saimme kuulla että saamme pikku veljen olin pettyny miksi veljiä halusin siskon marmatin tästä äidille.

Sitten alkoikin jo nuoruus.